NTI CADcenter Support - NTI CADcenter

Support

Vi vet att optimal tids- och resurs användning är viktigt för våra kunder. Vårt supportteam har till enda uppgift att så snabbt och effektivt som möjligt ge dig ett svar på ditt problem.

Genom att använda NTI CADcenter’s support kommer man snabbt i kontakt med en specialist, som har kännedom om både branschen och den programvara som används.
Alla våra applikationsingenjörer har en teknisk bakgrund inom det område som de supporterar, samtidig som de är certifierade av Autodesk.

TELEFONSUPPORT: 010-211 69 99
OBS ! När du ringer/e-mailar skall du uppge ditt namn, företag och telefonnummer samt ange vilken programvara ärendet gäller så blir du kontaktad av en applikationsingenjör med kompetens inom ditt verksamhetsområde.

Upprätta ärende

En bild säger men än 1000 ord – Om du lägger till en screenshot som visar problemet kan vi se mer specifikt vad problemet är och kan hjälpa dig mycket snabbare.

Har du inget supportavtal debiterar vi 350 Kr per påbörjad kvart. Kontakta gärna oss så berättar vi mer om våra supportavtal.

Registrera ditt supportärende på vår support sida eller ring oss på 010 – 211 69 99
Information om support och tekniska service, ring 010 – 211 69 00 eller support@nticad.se
Önskar du hjälp med licens- och kodhantering? Maila till koder@nticad.se