NTI CADcenter Kundetilfredshed og din feedback betyder meget for os

Kundnöjdhet

Din åsikt avgör

I samband med ert köp av en eller flera Autodesk-produkter, kommer ni inom kort bli erbjudna att delta i en kundundersökning utfärdad av Autodesk. I kundundersökningen får ni möjligheten att bedöma NTI CADcenter som er samarbetspartner och leverantör. Ni kommer att få en inbjudan över e-post, där avsändaren är: customer.feedback@autodesk.com

Observera att det är NTI CADcenter ni ombeds att bedöma, inte Autodesk.

Den viktiga frågan

Huvudfrågan i kundundersökningen är: ”Hur troligt är det att ni skulle rekommendera Autodesks återförsäljare som en leverantör av Autodesks produkter och tjänster?”

kundeu

Vänligen notera att endast betyg 9-10 räknas som positivt enligt nedan:

 

Betyg 9-10 (positiv) = Jag vill rekommendera NTI CADcenter

Betyg 7-8 (neutral) = Jag vill varken rekommendera eller avråda från NTI CADcenter
Betyg 0-6 (negativ) = Jag vill definitivt inte rekommendera NTI CADcenter

Din feedback är viktig

Kundundersökningen bygger på Net Promoter Score (NPS), vilket är ett nyckeltal som används i kundundersökningar. Frågorna i enkäten besvaras på en elvagradig skala från 0-10. NPS beräknas genom att subtrahera andelen deltagare som angivit betygen 0-6 från andelen kunder som angivit betygen 9-10. Betygen 7-8 tas endast med i beräkningen för totalt antal deltagare. Betygen 7-8 har ingen direkt påverkan av det totala betyget.

Vi skulle uppskatta om ni som värdefull kund tog er några minuter för att delta i kundundersökningen. Vi önskar att ni ger oss en uppriktig feedback på era erfarenheter av oss som återförsäljare och leverantör av Autodesks produkter och tjänster.

Tack på förhand!